7/29/2017

BIAŁE TRAMPKI- TWÓJ MUST HAVE | MODA

Wracam po kolejnej długiej przerwie. Remont mający trwać tydzień przedłużył się do miesiąca, ale wreszcie moje miejsce na ziemi wygląda dokładnie tak jak je sobie wyobraziłam, do tego kurs prawa jazdy, którego końcówka zobowiązała mnie do godzin nauki bo materiału jest naprawdę sporo, ale spokojnie, spokojnie, egzamin zaliczony, remont zakończony, więc i wracam na bloga. :)

Od zawsze byłam mocno sceptycznie nastawiona do trampek, wydawały mi się takie zwykłe, nudne i w dodatku mało zdobiące stopę. Dopiero kiedy postanowiłam, że dam im choć jedną szansę, zrozumiałam dlaczego wszyscy tak bardzo je kochają i od wielu, wielu lat trampki nie wychodzą z mody. Są naprawdę wygodne, lekkie, nadają się zarówno na lato, wiosnę i jesień, dopełniają wiele stylizacji, zarówno tych lekkich i zwiewnych jak i tych bardziej sportowych. Dlatego od teraz będą już moim corocznym must have. 

Dziś wykorzystałam je by dodały wraz z torebką nieco dziewczęcości do mocno prostej, wręcz męskiej koszuli, myślę, że spełniły swoje zadanie, jak myślisz? 







Spróbuj, może i Ty się nimi zachwycisz, równie mocno co ja :)

17 komentarzy:

  1. Uroczo ci w tym stroju, w dodatku to podkreśleniem wszystkiego białe buty. Super połączenie wręcz. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, te trampki i torebka dodały dziewczęcości tej stylizacji. Sama posiadam ażurkowe białe trampki i uwielbiam je <3

    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyglądasz w trampkach. Ja jeszcze się do nich nie przekonałem :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trampki uwielbiam, a te białe szczególnie przypadły mi do gustu 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trampki uwielbiam od zawsze. Masz piękne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio kupiłam białe trampki Big stara! mega są!
    s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie. A te trampki miałam już kilka razy jednak zawsze jakoś szybko mi się niszczą, i wyszło tak, że w końcu nie mam teraz żadnych białych, aj.
    Pozdrawiam ciepło :* jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także bardzo lubię białe trampki nadają się do każdej stylizacji <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam trampki, choć też kiedyś malo rozumiałam modę na Conversy. Co jakiś czas kupuję z Mamą i jesteśmy zadowolone. Białe wyglądają świetnie, tylko mają jedną wadę - szybko się brudzą. A na czerwonych czy czarnych tak się to w oczy nie rzuca.

    Pozdrawiam!
    http://projektk18.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się pomysł na zdjęcia. Są oryginalne.
    Stylizacja nie w moim stylu, ale bardzo ładna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam chodzić w trampkach :D Bardzo fajne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam białe trampki, bo pasują do prawie każdej stylizacji!
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie klasyki zdecydowanie są potrzebne w naszej szafie. Spiszą się nie tylko do takich zwykłych stylizacji, ale tych odważniejszych także:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne lustro, ale masz rację takie klasyczne są potrzebne, dzięki nim możemy tworzyć bazę do szaleństw
    Pozdrawiam, Madda

    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  16. hi, ım a new follower on your blog .for gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń