6/25/2017

ULUBIEŃCY MUZYCZNI | LIFESTYLE

Blanche-City lights


Jestem totalną zwolenniczką popu. Ale.. Jak wszędzie zdarzają się wyjątki i nie ma co ograniczać się do jednego konkretnego rodzaju :) Dlatego bardzo często słucham też rocka i niekiedy muzyki naprawdę mało popularnej, jak większość by to nazwała smętów albo szarpidrutów, haha :) 
Dziś przygotowałam dla Wam kilka moich ulubionych utworów na tegoroczne lato (i na chwilę obecną). Tak, każdego roku mam taką listę, które totalnie wprowadzają mnie w wakacyjny nastrój, a później przywołują wspomnienia :)
A wy macie takie utwory? Znaleźliście jakichś ulubieńców na mojej liście? Piszcie w komentarzach, buziaki

Agnes Obel-Familiar


Paweł Izdebski-Nazywam się niebo (cover)


Miley Cyrus-Malibu


Charlie Puth-Attention


Cheat Codes-No promises ft. Demi Lovato


Clean Bandit-Symphony ft. Zara Larson


Zedd, Alessia Cara-Stay 


Noah Cyrus-Stay together


Margaret-What you do


The Strumbellas-Spirits


Imagine Dragons-Believer


Sean Paul-No lie ft. Dua Lipa


R. City-Make Up ft. Chloe Angelides

12 komentarzy:

  1. Malibu i Attention słucham nałogowo!:D
    O Believer i Symphony również uwielbiam!♡
    Najlepsze hity wybrałaś kochana!:*
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać zarówno te popularne jak i dorzucić kilka takich 'moich':) Bardzo chętnie posłucham jakichś Twoich propozycji :)

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, że nie trzymasz się sztywno ram jednego gatunku, tylko masz swoje "zdanie" i idziesz niekiedy pod prąd podążając za własnym zawirowaniem muzycznym ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    www.magdaleneanne.blogspot.gr

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj niestety pokazałam głownie pop, bo wiem, że dużo osób woli ten rodzaj muzyki, niż ten 'mój' :D Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  3. Lubię słuchać popu, ale preferuję nieco inną muzykę. Moim ulubionym zespołem jest Pentatonix, gorąco Ci go polecam, choć nie każdemu się podobają ich piosenki, ponieważ śpiewają oni a capella. Twoich propozycji na pewno przesłucham, już sobie je zapisałam :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Bardzo ciekawe, jeszcze nigdy nie trawiłam na taki zespół przeglądając youtube, muszę posłuchać :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Miley Cyrus i wszystkie jej piosenki! Malibu słucham od dnia, w którym pojawiła się ta piosenka i nadal mi się nie znudziła <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Miley jest niesamowitą artystką, jednak nie podziwiam jej aż do takiego stopnia by słuchać jej każdej jednej piosenki, Malibu jest jedną z niewielu jakie mi się spodobały :)

      Usuń
  5. Chyba połowa piosenek, które podałaś to moi ulubieńcy, ale dodałabym tu jeszczę piosenkę 2u Justina Biebera, bo jest niesamowita oraz Me enamore Shakiry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie słyszałam, albo nie kojarzę tytułów ale na pewno przesłucham :)

      Usuń
  6. Ciekawe propozycje - większość kojarzę (chociaż nie mój gust) Malibu oraz city light są moimi ulubieńcami :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W city light jestem totalnie zakochana, ma ten swój lekko lekceważący i taki jakby ospały charakter, a to właśnie lubię :)

      Usuń