Life is change, keep smile! I'm not carnivore you can too Golden Rose Longstay Support faith perseverance fight Give or get?

7/11/2016

Give or get?



Dawać czy dostawać?


Od małego ekscytowałam się dostając prezenty! Urodziny? Uwielbiałam ten dzień i z wielką niecierpliwością czekałam aż przyjdą! Nowe zabawki, ubrania, przybory, tort, ah! 

Zawsze jednak zastanawiałam się jak ktoś woli obdarowywać innych prezentami niż je od nich dostawać, było to dla mnie niezrozumiałe jako dla kilkulatki. 

Za każdym razem kiedy usłyszałam 'nie lubię dostawać prezentów' bądź 'jednak wolę dawać komuś prezent niż go otrzymywać' w mojej głowie pojawiała się myśl, że albo dorośli nie pokazują tego jak bardzo się cieszą, a w duchu skaczą i piszczą z radości jak ja, a mówią tak tylko dlatego, że nie wypada już oczekiwać prezentów i zapewnić, że nie trzeba było go dla niego robić, albo najzwyczajniej w świecie nie umieją się z nich cieszyć.
Jednak...



Dziś, po kilku latach rozumiem już wszystko!

Teraz, nie wyczekuję dnia urodzin, a chcę żeby minęły szybko, teraz nie lubię dostawać prezentów, bo czuję, że prezentem jest obecność bliskich, teraz wolę go dawać komuś i patrzeć na jego uśmiech i dziecięcy błysk w oku.

Już jestem  świadoma jak cudownie jest sprawiać przyjemność komuś, jakie ciepło się wtedy czuje, to właśnie jest uczucie które warto przeżyć ale po pierwszym razie pragnie się to powtarzać.



7 komentarzy:

  1. Masz rację, niedługo zbliżają się moje urodziny i jak znajomi pytają co chcę dostać to też mówie, że wystarczy mi ich obecność :)
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się niegdyś nad tym samym. Uwielbiam dostawać prezenty- kiedyś cieszyło mnie wszystko, a teraz tylko te własnoręcznie robione, dawane wprost z serduszka. I takie oto własnie prezenty robię innym, choć mogą wydawać się cholernie kiczowate... eh. Ale serduszko wie lepiej.

    ~ what-duet.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale Cię rozumiem, uwielbiam to uczucie kiedy ktoś otwiera prezent ode mnie, a na jego twarzy pojawia się uśmiech :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną torebka ;) czasem fajnie dostać jakiś prezent ale dac komuś prezent sprawia więcej radości gdy jeszcze jest ktoś dla nas bliski pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest bardzo mądry i życiowy! Najważniejsza jest pamieć i obecność bliskich :)
    Śliczne zdjęcia
    http://blogerkaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    U mnie podobnie... z biegiem czasu inne wartości pojawiają się w życiu, teraz prezentem jest dla mnie, wlasnie bliskość drugiej osoby, spędzanie z nią czasu, a nie jakieś materialne rzeczy... aczkolwiek lubię obdarowywać innych prezentami- widzieć usmiecha na ich twarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, jako małe dziecko również nie rozumiałam, dlaczego inni tak mówią, ale teraz sama wolę dawać prezenty niż je dostawać. :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń