6/15/2017

NAJLEPSZE, CO MNIE W ŻYCIU NIE SPOTKAŁO | KSIĄŻKI

Dziś kolejna seria postów, których jeszcze tutaj nie widzieliście! Zapraszam!


Książka, którą czytałam już dosyć dawno i za każdym razem kiedy spoglądam na półkę, myślę sobie że muszę do niej wrócić. A wierzcie mi nie często się to zdarza. Zazwyczaj jestem zwolenniczką fantastyki, tematów o nowoczesnej technologii, kryminałów, horrorów i dramatów. Ta, pisana lekko i humorystycznie o miłości i niepowodzeniach w życiu, jednak powoduje, że jakoś łagodniej spogląda się na swoje problemy i myśli się, że może jednak nic nie dzieje jest bez przyczyny, a to co jest nam zapisane i tak nadejdzie. Czytając tę książkę zauważysz, że przeznaczenie jednak istnieje, a prawdziwa miłość zawsze się realizuje.


Zachęcam do zaopatrzenia się w tę książkę, idealnie sprawdzi się na letnie wieczory, czy wypoczynek nad morzem, wprowadzi was w dobry humor i nieco rozjaśni spojrzenie na własne dylematy. Ta książka należy do tej literatury, która wywołuje uśmiech, która bawi, dziwi i zachwyca, ale zmusza nas do małej refleksji, bo tak naprawdę bohaterowie znali się tak dobrze i tak długo, że nie sprawiłaby im najmniejszego problemu rozmowa o uczuciach, jednak czemu tego nie zrobili? A Ty? Dlaczego? 

Piszcie w komentarzach o swoich historiach, z których powodu byliście załamani, a jednak okazało się, że były jednymi z najlepszych jakie mogły się wam przydarzyć, bądź o sytuacjach, z których rozwiązaniem zwlekaliście bardzo długo i okazało się, że niepotrzebnie :) 

6 komentarzy:

  1. Ja co prawda mało takich historii miałam ale wolę zostawić je dla siebie bo jeszcze ktoś mnie wyśmieje, a książką zdecydowanie dla mnie :) Obserwuje ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wielki plus! Odwaga jest, uważam, bardzo wartościową cechą :)

      Usuń
  2. Książka zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka jest, super się ją czyta, ja pochłonęłam się naprawdę szybko, haha :)

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą książką :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do jej przeczytania mnie totalnie się spodobała :)

      Usuń