6/21/2017

HITY TEGO LATA | MODA


Przeglądając ostatnio najnowsze magazyny modowe wpadłam na pomysł stworzenia dla Was listy największych hitów tego lata, ponieważ wiem, że nie każdej z nas chce się zawsze szukać na bieżąco co teraz jest na czasie. Znalazłam ich naprawdę sporo jednak na moją listę wybrałam głownie te, które są moim zdaniem warte uwagi i nie są kiczowate. Jednymi z najczęściej pojawiających się hitów są wszechobecne falbany, złoto, srebro, asymetria, kwiatowe printy oraz niebiesko-białe paski. I lubię to, zdecydowanie, myślę, że niektóre z tych hitów mogą okazać się mocno odważne i nie każdy czuje się w tym dobrze, jednak wychodzenie ze strefy komfortu poszerza ją. Zatem dwa w jednym, wyglądamy stylowo i rozwijamy się, a to wszystko dzięki modzie, którą tak bardzo każda z nas kocha!
Co myślicie o tegorocznych letnich hitach? Ja jestem totalnie zachwycona! Który podoba się wam najbardziej? Macie już w swojej szafie coś w tym stylu, czy jeszcze polujecie? :)
Piszcie w komentarzach, buziaki





































ZDJĘCIA ZACZERPNIĘTE ZE STRONY: 

32 komentarze:

  1. Zgadzamy się z tymi hitami! Te małe plecaczki podbiły świat, a my same już dziś zamówimy swój z Zary :D Ah... super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecaczki są naprawdę fajne i super prezentują się zarówno do stylizacji luźnych jak i tych a nutą elegancji i klasy :)Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Ja już mam kilka rzeczy ;d Podoba mi się ten wpis i inspiracje ;)
    magdalenadereniowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze pisząc, to nie wszystko mi się podoba, ale faktycznie jest kilka perełek wartych uwagi. Sama mam ten mały plecaczek i te "wstążki" na nogi, które wyglądają naprawdę świetnie!
    Bardzo podoba mi się to, co piszesz, zostanę na dłużej w celu dalszych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to jestem totalnym maniakiem wszystkich (czasem dziwnych) modowych nowości :) Ja aktualnie poluję na wiązane espadryle, cuda! ;)

      Usuń
  4. Mi również podobają się trendy tego sezonu! Plecaczki, falbany, motywy kwiatowe <3
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ja również jestem zafascynowana tegorocznymi hitami, ale zdarzały się lata kiedy patrzyłam i nie dowierzałam, haha :D

      Usuń
  5. Tegoroczne nowości modowe jak dla mnie zachwycają, bo oryginalność to podstawa. Ja zainwestowałam już w parę hitów tego lata, np. w jednoczęściowy strój kąpielowy, jak dla mnie must have. Świetne inspiracje. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tegoroczne hity trafiają w 10! Zgadzam się i również poluję na ten idealny strój, oczywiście jednoczęściowy! :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Nie wszystkie ubrania mi się podobają, ale trudno, żeby tak było. ;) Mam mnóstwo ubrań z falbankami, szczególnie uwielbiam bluzki hiszpanki. A buty z wiązaniami planuję zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam falbanki, nadają takiego dziewczęcego uroku, a co do butów to się zgadza, również poluję :)

      Usuń
  7. Dla mnie jak najbardziej hit!♡
    Mega są te rzeczy!
    Większość to zdecydowanie must have!:D
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroje kąpielowe w tym sezonie to hity, ogółem obecne trendy przypadają mi do gustu i buszuję po sklepach w poszukiwaniu perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również poluję na jednoczęściowy strój kąpielowy! Zgadzam się, często jestem na nie, ale w tym roku naprawdę jest w czym wybierać :)

      Usuń
  9. ja uwielbiam modę tego lata <3 wszystko jest takie świeże, nowe i genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe to może nie do końca, bo są to trendy zaczerpnięte z wcześniejszych lat, jednak zdecydowanie są genialne ! :)

      Usuń
  10. Tegoroczne nowości w tym roku bardzo mi sie podobają. Uwielbia takiego typu ubrania więc na 100% mi wpadły do gustu.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, szczególnie podobają mi się te odkryte ramiona i plecy, uważam, że są bardzo kobiece :)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobają trendy tego roku, bluzki hiszpanki jejku uwielbiam <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne trendy mamy teraz! Zakochałam się jednak w strojach,oby pogoda dopisała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Stroje to chyba największy hit tego lata! Oby, oby, szkoda byłoby go nie założyć, haha :)

      Usuń
  13. Mi się podoba większość z trendów, a szczególnie ubrania i dodatki w kolorach złota <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ten hit, muszę się pochwalić, że wyprzedziłam świat mody o ten trend o jakieś dwa lata, ponieważ właśnie wtedy kupiłam piękną srebrną sukienkę bez ramion, haha! :)

      Usuń
  14. Z tegorocznej mody chyba najbardziej podobają mi się kwiatowe motywy zwłaszcza w formie naszywek :) wygląda to naprawdę ładnie! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dodatkowo można nimi odnowić stare ubrania dodając ciekawe naszywki :) Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  15. Poluje na taka niebieska sukienke bez rękawów. Z tych trendów posiadam buty ze wstążkami i plecaczek czarny oraz taki pelen kwiatów. Zakochalam sie w tych ciuchach i chcialabym je wszystkie miec!! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! Ja też! Butki już mam upatrzone, pewnie lada dzień będę zamawiać, a sukienki poszukuję wytrwale, ale masz racje, wszystkie bym wzięła :)

      Usuń
  16. Świetna lista :)
    Myślę, że w tym sezonie każdy znajdzie coś dla siebie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Również pozdrawiam :)

      Usuń