5/14/2017

WE HAVE SPRING! | MODA


INSTAGRAM: klinowskaar






14 komentarzy:

  1. Świetna wiosenna stylizacja :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Już wpadam na bloga;)

      Usuń
  2. Cudowne masz te włosy! Bardzo fajna ta bluzka, myślałam o kupieniu podobnej. Fajnie włożyć ją właśnie do spodni. Piękna pogoda :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bluzeczka faktycznie fajna na lato i bardzo wygodna :)
      Już wpadam na bloga:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się takie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem totalnie zakochana w tym kroju z odkrytym ramionami, wygląda on tak dziewczęco i delikatnie :)

      Usuń
  5. Wooow jaki piękny uśmiech *-* Świetna stylizacja ! W końcu mamy wiosnę :D

    Zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) właśnie, ja jestem przeszczesliwa z tego powodu! :)
      Na bloga już wpadam :)

      Usuń
  6. Też kocham wiosnę!
    Masz cudne włosy, zazdroszczę ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzoo :*
      Już wpadam na bloga :)

      Usuń
  7. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Wybacz ale nie, ale na bloga już wpadam :)

      Usuń