Life is change, keep smile! I'm not carnivore you can too Golden Rose Longstay Support faith perseverance fight Give or get?

3/16/2017

...









16/03/2017

Właściwie to nigdy nie skupiałam się na tym by dzieli się ze światem prostymi rzeczami, chciałam dawać coś więcej. Starałam się swoimi tekstami przekazywać jakieś ogromne wartości zapominając o tym, że pierwotnie chciałam dawać prostą przyjemność czytania moich tekstów, a nie pouczać. Radość czerpana z pisania gdzieś cicho uleciała, a ja totalnie wpadłam w wir szkoły i życia codziennego wśród znajomych i rodziny. Każdy dzień wygląda tak samo, szkoła, dom, nauka, sen. Pomimo dni pełnych różnych zdarzeń ciągle brakuje mi bloga, na którego zwyczajnie nie mam czasu. Bez przerwy staram się wynaleźć odpowiednią dla mnie organizację, jednak po dwóch czy trzech tygodniach działania zgodnie z grafikiem zupełnie naturalnie jest on przeze mnie wypychany i zawsze jakoś zorientuję się, że go nie ma kiedy znów brakuje organizacji i mam natłok zadań do zrobienia. Tak czy siak, dzisiaj zupełnie nudny post, o tym jak to nie umiem się zorganizować, a z racji tego, że ostatnio coraz częściej latam z aparatem, dla umilenia-kilka zdjęć mojego autorstwa. :)






















3 komentarze:

  1. Zdjecia sa fajne :) uchwyciłas cos, na co zazwyczaj nie zwracamy uwagi :) pozdrawiam
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj tutaj częściej! Organizacja czasu to kwestia wprawy, każdy jest w stanie zapanować nad czasem, wierz mi! Skoro mi się udało, Tobie również się uda! <3 Zdjęcie z pupą zająca we wnęce słupa wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, mają w sobie coś magicznego
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń