Life is change, keep smile! I'm not carnivore you can too Golden Rose Longstay Support faith perseverance fight Give or get?

11/26/2016

CYPR 2016 - REKRUTACJA


Miesiąc nieobecności.. spowodowany czym? W malutkim stopniu lenistwem ale głównie moim pierwszym tak dużym wyjazdem za granicę. Gdzie byłam, co widziałam, co robiłam-godzina nie wystarczy by streścić cały, dwutygodniowy wyjazd! Było cudownie..



W zeszłym roku, moja szkoła podjęła się projektu międzynarodowego z Cyprem, małą wyspą na Morzu Śródziemnym, na kontynencie Azjatyckim, w okolicach Turcji (gdzie mała ciekawostka, na jednym z wybrzeży tej wyspy z piany miała wyłonić się Afrodyta, grecka bogini piękna). Polegało to na projektowaniu rysunku na dany temat, który później kończyła druga strona- uczniowie z Cypryjskiej szkoły o podobnej specjalizacji, czyli projektowanie graficzne. 


Kilka miesięcy temu, dowiedzieliśmy się o możliwości wyjazdu do tamtejszej szkoły i nauki obsługi programu graficznego Adobe Illustrator, bardzo znanego i przydatnego w naszej dziedzinie. Jednak żeby dostać się na staż wcale nie wystarczyło powiedzieć: jestem chętna. 


We wrześniu już zaczęła się rekrutacja. Uczniowie  z drugiej i trzeciej klasy mogli się zgłosić po wypisaniu odpowiednich dokumentów, przygotowaniu indywidualnej ścieżki rozwoju na rozmowę klasyfikacyjną,  która obejmowała również język angielski oraz liczbę otrzymanych punkt, które zbieraliśmy za zeszłoroczne oceny z przedmiotów zawodowych, języka angielskiego, udział w konkursach plastycznych,  zajęte miejsca i oczywiście udział w projekcie (ci bardziej zaangażowani mieli nawet po ponad 100 punktów), ale chyba rozumiecie jak to jest dojeżdżać co dzień dobre 30 km.




Początkowo nie miałam zamiaru się zgłaszać, ponieważ domyślałam się jak wiele osób będzie chętnych na ten wyjazd. A kto by nie był? Dwa tygodnie w cieplutkim kraju, w listopadzie, na wyspie, za darmo, kurs, za który otrzymujemy duplom, dzięki któremu łatwiej dostaniemy się na studia czy znajdziemy wymarzoną pracę-nic tylko brać. Jednak nadmiar papierów i późniejszych obowiązków przytłoczył większą część, mnie również by przygniótł gdyby nie to że moi rodzice z całych sił namawiali mnie bym się zgłosiła, za co teraz jestem im niesamowicie wdzięczna. Jednak, pomimo, że zgłosiło się nas tak mało, a grupa osób która mogła jechać wynosiła 15 to wiedzieliśmy, że ze zgłoszonych 9 nie poleci. 




Nie miałam żadnych dodatkowych zajęć, nie brałam udziału w żadnych konkursach, nie brałam udziału w projekcie, a jednak- UDAŁO SIĘ! Jestem taka dumna! Bo to dzięki mojej ciężkiej, zeszłorocznej pracy w klasie 1.



5 komentarzy:

  1. Gratulacje tak fantastycznego wyjazdu! ;)
    Czekam na więcej fotorelacji z tego miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Marzy mi się zobaczyć to miejsce na żywo :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko nasz hotel! Miejsce naprawdę przecudowne, nie spodziewałam się, że będzie tam tak pięknie, a zdjęcia? W żadnym stopniu nie oddają tamtejszego klimatu :)

      Usuń