Life is change, keep smile! I'm not carnivore you can too Golden Rose Longstay Support faith perseverance fight Give or get?

7/25/2016

Life is change, keep smile | inspiracje



Biegnę. Pędzę na przód. Chcę zdążyć. Na co? Nie wiem. Staram się, chcę by wszystko poszło jak najlepiej. Dlaczego, nie mam pojęcia. Ale zaraz, nie tylko ja się tak spieszę, nie tylko ja wciąż coś poprawiam, udoskonalam, nie tylko ja ciągle się staram. Czasem jest mi szkoda tego co zostało w tyle, ale takie jest życie, prawda? Znów się rozpędzam by nie wybić się z rytmu gładkiej codzienności. Tak mijają mi godziny każdego dnia. To norma, to życie. Jednak wciąż nikt mnie nie upewnił że ta harówka rzeczywiście jest tego warta. Może czas na chwilę postoju. Czas spojrzeć za siebie?
Każdy z nas przechodzi różne etapy w życiu, czasem te ważniejsze, a czasem te mniej ważne, jednak wciąż bez opamiętania brniemy na przód nie zatrzymując się na moment, moment refleksji, który niekiedy jest nam bardzo potrzebny. Patrząc kilka dobrych lat wstecz widzę, że wiele rzeczy się zmieniło, głównie.. ja. Z płaczliwej dziewczynki, która potrafiła mimo to każdemu zaleźć za skórę przeszłam na etap gdzie chciałam udowodnić, że wcale nie jestem taka beznadziejna jak się wszystkim wydaje, jednak podświadomie udowadniałam to tylko sobie, bo to ja najmniej w siebie wierzyłam. Nie chciałam słuchać krytyki, chociaż sama każdego dnia serwowałam ją sobie bardziej regularnie niż posiłki, najzwyczajniej w świecie siebie nie lubiłam. Jednak w porę przyszedł moment opamiętania, w porę zrobiłam ten przystanek, powiedziałam sobie: "Hej! Kto ma Cię naprawdę docenić skoro sama się nie doceniasz?". Cieszę się, bo dzięki temu zrozumiałam, że w życiu mimo ciągłej, pośpiesznej wędrówki ludzie powinni zachowywać radość, a przecież jestem częścią tej społeczności. Zatem, dziś podchodzę do wszystkiego z uśmiechem. Nauczyło mnie to również że prawdziwa siła nie polega na tym by iść przez życie w pojedynkę i omijać wszelkie przeszkody, a zmagać się z nimi, pokonywać, uczyć i modyfikować. Jednak pamiętając, że robimy to z miłości do życia, ponieważ każdy dzień jest jedyny, kolejny raz się taki nie zdarzy, o czym bardzo często zapominamy, gubimy w ciągłej bieganinie.
Każdego dnia coś się zmienia, oznacza to że idziemy na przód, jednak istotą całego zabiegu adaptacji jest umiejętność uczenia się wraz z postępem i zachowania w życiu prawdziwego uśmiechu radości.

Zachęcam również do wzięcia udziału w konkursie o pomadkę Kylie Jenner! klik!






                                               
                                               
                                             
                                             

































     




      
 



        

36 komentarzy:

  1. Człowiek całe życie uczy się na swoich błędach, ale i też zmienia. Tak jak Ty też przemieniłam się z nieśmiałej osoby w odważną. Super inspiracje, na prawdę kilka daje kopa.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać takie kolaże zdjęć!!

    Moge prosić o pare klików u mnie?

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Post wyszedł ci cudownie, bardzo otwarty, masz ode mnie obserwację.
    Inspiracje wybrałaś boskie, szczególnie zachwyciły mnie stroje.

    Zapraszam do mnie 💞🍑
    http:/ruelai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje, najmabrdziej przypadły mi do gustu stylizacja z paskami :)

    obserwuję :)

    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny tekst, bardzo mądry i dojrzały. Przy okazji w 100% się z nim utożsamiam, sam przechodziłem przez te wszystkie etapy. Choć nieśmiałość w dalszym ciągu mnie dopada w najmniej odpowiednim momencie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Bardzo podobają mi się tego typu pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy byłam dzieckiem, byłam taka sama jak Ty. Teraz staram się pokazać innym swoją siłę, która we mnie drzemie i mam nadzieję, że bardzo dobrze mi to wychodzi! :) Najważniejszy jest uśmiech, a wszystko pójdzie z górki♥ Nie warto być przysłowiową Zosią Samosią, haha :D Świetne inspiracje!♥

    Buziaki♥ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Krytykę trzeba się nauczyć przyjmować. Ja nadal się uczę , to trudna sztuka.
    Przecudowne inspiracje wstawilas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisane. Dużo inspiracyjnych zdjęć - to co uwielbiam :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspiracje jak najbardziej w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że zdjęcia takie małe, ale inspiracje jak najbardziej trafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy się nie poddawajmy! Zmieniamy się, ale zawsze powinniśmy być sobą! :) fajny pościk :)
    Pozdrawiam

    www.lifestylebypw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te granatowe paznokcie są cudowna.

    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne inspiracje <3 zakochałam się w tych kapeluszach <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje :) Zmiany są dobre, bardzo je lubię ponieważ nie jest monotonnie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nikt nie przepada za krytyką ;) czasem bardzo mocno sprowadza na ziemię. Bardzo inspirujący post! te zdjęcia są fanatyczne uwielbiam oglądać takie fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne inspiracje, musze przyznać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, zdjęcia są piękne, dużo inspiracji. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały post i wiele pięknych inspiracji :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tak samo jak ty podchodzę do wszystkiego z uśmiechem. Mimo, że niewiele mam lat wiem, że jak sama siebie nie docenię, nie stanę w lustrze i nie powiem "jesteś super" to nikt tego nie zrobi :D Trafny post. Niektóre z inspiracji trafiły w mój gust :) Bardzo fajny post :*

    www.kinczes.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam Twój post i z kolei ja się zastanawiam ile mnie takich przystanków czeka. Próbuje niejednokrotnie się skupić na sobie chociaż na chwile. Ale za moment telefon wibruje. Bo ktoś coś ode mnie chce, i sobie przypomniał, że żyje. Smutne ale prawidzwe. Bardzo przyjemny post. Będę mieć Cię na oku :)

    W wolnej chwili zajrzyj do nas: http://projekt-nn.blogspot.com/ - blog mój i narzeczonego jako projekt naprawczy tego co jest do naprawienia.

    Ściskam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inspiracje są naprawdę przecudne, a post po prostu wspaniały! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. KOCHAM WARKOCZE.JEDNAK JESZCZE SIĘ NIE NAUCZYŁAM ICH ROBIĆ.. ŚWIETNE INSPIRACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki prawdziwy wpis... super inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje. Kilka trafiło już do mojego schowka na właśnie takie cuda. Warkocze i złota minimalistyczna biżuteria coś pięknego.

    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, naprawdę super wpis. Zainspirował mnie. Poza tym fajnie dobrane inspiracje.

    Pozdrawiam, natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post ! Naprawdę super piszesz ;)
    Oby tak dalej.
    Zostałaś nominowana no LBA!
    Więcej informacji na blogu : angelikablog1.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne inspiracje! Post bardzo mi się podoba! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne te inspiracje ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham posty z inspiracjami! Piękne zdjęcia wybrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Inspiracje jak najbardziej w moim guście, wybralas cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurde czytajac ten tekst czulam sie jakby czytala o tym co sama przechodzilam. Zdecydowanie sie z tym utozsamiam. Doskonale pamietam to jak bylam taka niesmiala osoba bez wlasnego zdania, ale ciesze sie ze to sie zmienilo :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. "Biegnę. Pędzę na przód. Chcę zdążyć. Na co?" Pytanie zadawane zapewne przez połowę ludzi na tym świecie. Po co ja pędzę, zamiast się zatrzymać i rozkoszować się piękną naturą. Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje inspiracje są jak zwykle przecudowne. Mamy chyba podobny gust.

    OdpowiedzUsuń
  35. Też zauważyłam, że się zmieniłam na przestrzeni czasu. Życie idzie do przodu, my także się zmieniamy, poznajemy nowe miejsca, ludzi. Świetne inspiracje!
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Każdy dorasta z wiekiem, zmieniamy się, jak to mówił Heraklit "Panta rhei!".
    Inspiracje są cudne ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń