Life is change, keep smile! I'm not carnivore you can too Golden Rose Longstay Support faith perseverance fight Give or get?

6/04/2016

I feel that I am getting old ..




    Jak ten czas szybko mija.. Dopiero co weszłam do pierwszej klasy szkoły ponadgimnazjalnej, nikogo nie znając, nie mając pojęcia czego i kogo się spodziewać, a tu już minął rok.. Za miesiąc skończę 17 lat, już za rok 18, za kilkanaście miesięcy ten niewyrośnięty kurdupelek, który właśnie do Was pisze będzie mógł legalnie śmigać po szosach.. Czuję, że się starzeję..


    W życiu każdego z nas przychodzi taki moment, że coś się zmienia, przysłowiowo: coś się kończy i coś zaczyna, właśnie. Życie to ciągła podróż, którą kieruje każdy samodzielnie. Ale to nic złego, a wręcz przeciwnie, człowiek jest istotą myślącą, ciekawą, rządną odkrywania życia, świata, wszystkiego. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do zastoju w życiu, chociaż i on się zdarza, jednak nic to nie zmienia, po krótszym czy dłuższym czasie zaczyna nas przytłaczać, odczuwamy, że tracimy czas, który został nam dany na bezsensowne stanie w miejscu, nie zyskując tym niczego, nie smakując wielu rzeczy, czujemy, że marnujemy szansę na sprawdzenie czym jest życie.

Zatem, cieszę się, że się starzeję i Wam też radości z tego życzę.

12 komentarzy:

  1. Świetny post!
    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Post bomba!a czas naprawdę szybko ucieka i szkoda tracić czas na głupoty.

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis :) mam podobnie niedawno przekraczałam mury szkoły, a za chwilę koniec roku szkolnego :) ja będę jeszcze całe da lata w tej szkole z najlepszą klasą jaką miałam <3 Staram się żyć na 100% chodź wiadomo nie zawsze to wychodzi :) jednak jestem z życia zadowolona <3
    w wolnej chwili zapraszam https://fashionisport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas tak szybko ucieka że tego nie zauważamy :)
    Super post oby takich więcej :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie czas szybko ucieka dopiero byłam w pierwszej klasie gimnazjum a już za niecały miesiąc je skończe :(
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie, ja za kilka miesięcy będę miała 18, zaraz idę na prawo jazdy, dopiero co byłam w zerówce! ;O
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny i mądry wpis :) Oj my wchodzimy do nowej szkoły obawiamy się jak to będzie pewnie taki samo jak ty rok temu ^^ Pamiętamy jak uczyłyśmy się pierwszych podstawowych rzeczy :D Fajnie powspominać ! <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :*
    Pozdrawiam, karollayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, życie to podróż, którą warto dobrze zaplanować jednak nie trzymać się ściśle planu.. Czasem zycie przelatuje nam przez palce, żyjemy za szybko, jednak moim zdaniem warto się zmieniać, odświeżyć światopoglądy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam podobne odczucie. Dopiero stresowałam się przed pierwszym dniem w liceum, a tutaj już się z nim pożegnałam. Z jednej strony się cieszę, z drugiej smucę, ale niestety-czasu nie da się zatrzymac. ;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na razie czuje stres przed pierwszą liceum :/
    jeszcze tego nie odczuwam ale nie długo bd miała to samo :)


    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze ja niedawno zaczynałam technikum a już jestem po. Czas szybko leci :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń